Brev:
Blande forskellige modermælkserstatninger
8. januar 2008
Alder:
1 mdr.
Blande forskellige modermælkserstatninger
Hej Helen
Jeg skriver til dig fordi jeg gerne vil have svar på lidt spørgsmål og da min egen sundhedsplejerske ikke er helt nem at snakke med.
Jeg blev mor den 28-11-07 så min dejlige lille pige er 6 uger hun bliver ammet og får erstatning, da hun desværre ikke har tålmodighed nok til at ligge ved brystet, det går ikke hurtigt nok for hende, så jeg malker ud og giver hende mit mælk sammen med Nan1 (altså ikke samtidig hver sin flaske).
Min sundhedsplejerske er noget imod at jeg bruger erstatningen hun syns at amme amme amme er det bedste, men jeg har sagt til hende, at jeg ikke har overskuet til at sidde og prøve at give hende bryst, når hun bliver gal og hidsig over det ikke kommer som hun vil og så ligger hun sig til at sove at ren udmattelses efter at have været meget gal, så jeg giver hende en flaske når vi kommer til det punkt hvis hun ligger ved mig og damen bliver gal.
Men jeg ville gerne vide om hun, når hun bliver 2 mdr kan jeg så blande allomin og Nan1 da allomin har det erstatning med rismel i, som skulle mætte mere. Jeg tænkte mere om natten da en sammenhængene nattesøvn ville være skønt hun sover dog flot nu, vågner hver 3 time og vil gerne spise som hun skal, så jeg kan jo ikke forlange mere af hende nu. Det er blot på længere sigt jeg tænker da hun døjer lidt med hård mave, men får 5 ml laktulose om dagen og så kommer der noget.
Håber du kan svare mig
Hilsen
Michelle